Kampaň NEVOLÍŠ, ZAPLATÍŠ! pokračuje aneb „Druhé kolo“


Organizátoři Festivalu svobody navázali na úspěšnou kampaň Nevolíš zaplatíš!, kterou odstartovali v říjnu před volbami do poslanecké sněmovny a její dosah přesáhl 1 000 000 uživatelů. Nové video k prezidentským volbám s názvem Druhé kolo má za dva dny na facebooku již téměř 200 000 zhlédnutí a přes 2 500 sdílení.

Cílem organizátorů je vyzvat prodemokraticky smýšlející voliče, aby přišli v co největším počtu k volbám. Snahou je také přesvědčit zklamané voliče, jejichž kandidát z 1. kola nepostoupil i další, kteří považují výsledky voleb předem za rozhodnuté, aby i v 2. kole přišli dát svůj hlas a zvrátit tak negativní vliv nízké volební účasti, který se projevil například v referendu o Brexitu.